Aceasta versiune de ToudouSolver este modificata de mine pentru a nu necesita licienta. Nu aveti voie sa distribuiti aceasta versiune. Acest program este numai pentru userii forumului banipenetromania !!!
Ajutor pentru ToudouSolver:
Cuprins:
- Programe necesare
- Lansarea programului
- Prezentarea programului
- Scanarea
- Introducerea numarului de sageti
- Calcularea solutiei
Programe necesare:
ToudouSolver este programat in Java, deci, trebuie sa aveti Java virtual machine instalat. Daca nu aveti Java instalat, il puteti downloada de aici:
http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp; selectati Java Runtime Environment (JRE) la download.
Lansarea programului:
Dupa ce ati instalat Java Runtime Environment, puteti rula programul cu ToudouSolver.jar. Daca aveti probleme, rulati ToudouSolver.bat
Prezentarea programului:
ToudouSolver gaseste o solutie jocului Guardian Angel de pe site-ul Prizee.com. Folosind-ul, puteti termina cu usurinta cele 18 nivele ale jocului, fara a folosi nici o optiune.
Scanarea:
Lansati scanarea folosind butonul "Scan". Insa, partea neagra de sus a jocului nu trebuie sa fie acoperita, altfel scanarea nu va avea loc. Ca sa nu aveti probleme, folositi o rezolutie de 1024x768 sau mai mare.
In urmatoarea imagine, partea neagra de sus a jocului este acoperta de fereastra de la ToudouSolver, deci scanarea nu poate avea loc:
In aceasta imagne, partea neagra de sus a jocului nu este acoperta, deci scanarea poate avea loc:Dupa apasarea butonului scan: Totusi, se poate intampla ca scanarea sa nu aiba loc cum trebuie. Se poate intampla ca Toudou(Snuggy) sa nu fie in directia corecta sau se poate intampla sa lipseasca o leguma. In acest caz, puteti corecta manual, folosind butoanele de pe partea stanga. Iata ce reprezinta fiecare buton:
Trebuie doar sa dati click pe butonul corespunzator, apoi pe casuta in care doriti sa puneti obiectul. Daca doriti sa puneti un obiect(moneda sau leguma) pe iarba taiata, folositi butonul "Morcov pe iarba taiata".
Introducerea numarului de sageti:
Dupa scanare, trebuie sa introduceti numarul de sageti si katane. Pentru aceasta, dati click pe butonul cu sageata respectiva, sau katana de numarul necesar de ori. Daca din greseala dati click de mai multe ori, puteti da click-dreapta pe buton pentru a rezolva problema.
Urmaroarea imagine a fost facuta dupa introducerea numarului de sageti:
Calcularea solutiei:
Dupa scanare si introducerea numarului de sageti si katane, puteti lansa cautarea solutiei. Pentru a lansa cautarea solutiei, dati click pe butonul "OK". In functie de puterea de procesare a calculatorului, ToudouSolver va gasi solutia mai repede sau mai greu. Dupa ce a fost afisata solutia, nu mai trebuie decat sa plasati sagetile in joc.
In urmatoarele imagine ToudouSolver a gasit solutia, si m-a ajutat la terminarea nivelului:
Daca ToudouSolver nu a gasit solutia, probabil nu ati plasat o leguma, ati uitat o sageata, sau ati gresit directia lui Toudou(Snuggy). Corectati problema si reincepeti calcularea solutiei apasand "OK". De obicei daca nu se gaseste o solutie, spune aceasta rapid, deci aveti timp sa faceti corectari.
Toudou solver program :Click aici pentru download